środa, 27 maja 2020

28.05.20 Planujemy zakupy



Dzień Dobry kochani J

Dzisiaj zaczniemy matematycznie i popiszemy w zeszycie.

Zapiszcie W klasie i wykonajcie w zeszycie zadania z podręcznika:
W zadaniach z treścią pamiętajcie o odpowiedzi pełnym zdaniem

Zad.1 s 56
Zad.2 s 56
Odp:
Zad. 4 s. 56
Odp.
Zad. 7 s. 5
Zadanie 4 jest zadaniem złożonym i chcę Wam przypomnieć jaka jest różnica w treści zadania matematycznego jeśli jest literka i lub o np.
Bartek ma  15 zł i dostał od brata 5 zł. Ile pieniędzy ma Bartek?  15 zł + 5 zł =20 zł
Podobne zadanie:
Bartek ma 15 zł i dostał od brata o 5 zł więcej niż wcześniej miał. Ile pieniędzy ma Bartek?
15 zł + 15 zł +5 zł = 35 zł
Myślę, że to ułatwi Wam rozwiązanie zadania 4.
Nie zapomnijcie o szlaczku J

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Przejdziemy teraz do edukacji społecznej i polonistycznej.
Przeczytaj głośno opowiadanie  w podręczniku na stronie 43-45.
Odpowiedzcie ustnie na pytania do tekstu: 
Co rodzice notowali w specjalnym zeszycie? Dlaczego i po co to robili?
Co chciał kupić każdy z członków rodziny? 
Czy były to potrzebne przedmioty? 
Co postanowili kupić członkowie rodziny Jasia?
Jakie zmiany zanotował tata w swoim zeszycie? 
Następnie wykonajcie zadanie 1 i 2 w ćwiczeniach na stronie 58
Teraz przeniesiemy się do podręcznika na stronę 46.
 Przyjrzyjcie się ilustracjom i opowiedzcie o przygodzie Marylki. Następnie przeczytajcie  opowiadanie na stronie 47, uzupełniając wyrażeniami w ramce. Zwróć uwagę na trzy części opowiadania. Wstęp – rozwinięcie – zakończenie.
Teraz w ćwiczeniach na stronie 59, uzupełnij zdania tak, żeby powstało opowiadanie o przygodach Marylki.Proszę o odesłanie tego zadania.




8 komentarzy:

  1. Prosze pani to ja filip przepraszam że tak puźno pisze ale zrobiłem lekcje o 13:00 a zapomniałem napisać Filip obecny i Skończyłem Filip ale lekcje skończyłem gdzieś o 14:00 przepraszam że tak puźno pisze ale skończyłem dowidzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorian obecny.

    OdpowiedzUsuń