poniedziałek, 25 maja 2020

26.05.20 Każdy z nas jest ważny.


Witam Was bardzo serdecznie.

Na początku chciałabym złożyć najserdeczniejsza życzenia wszystkim mamom z okazji ich święta. 
Zdrowia, radości i marzeń do spełnienia oraz pociechy z waszych dzieci

Kochani kilka dni temu obchodziliśmy Święto Szkoły.  Z tej okazji został przygotowany filmik o naszej szkole. Nie wiem czy wszyscy z Was go widzieli,  film dostępny jest na youtube. Możecie teraz go otworzyć. Niespodzianką jest to, że w filmiku tym, użyczają głosu nasi nauczyciele.
Serdecznie zapraszam.





Dzisiaj mamy bardzo przyjemy temat o tym, że każdy z nas jest ważny. Dlatego istotną sprawą jest wzajemne poznanie się i dostrzeganie zalet innych osób. Każdy z Was jest inny, a zarazem u każdego znajdziemy coś w czym jest dobry i co go wyróżnia. Coś z czego jesteście dumni, co robicie dobrze i w czym czujecie się wyjątkowi.
Przejdziemy teraz do podręcznika i przeczytajcie opowiadanie na stronie 41 "Każdy jest ważny".
Odpowiedzcie ustnie na pytania:
Jaką niespodziankę pani przygotowała swoim uczniom na Dzień Dziecka?
Dlaczego poczuły się wyjątkowo? Za co pochwaliła je pani?

Jakie są Twoje zdolności? W czym czujesz się dobry?
Proszę o odpowiedz każdego z Was w komentarzu :)

Za nim przejdziemy do ćwiczeń, proszę o przełożenie kartek w podręczniku na następną stronę  42.
Znacie już kilka zasad kiedy piszemy ó. Jednak są takie wyrazy, których pisownię trzeba zapamiętać. To wyrazy z ó niewymiennym. Czyli na nic się nie wymieniają i muszą wejść do naszej główki, aby zawsze o nich pamiętać np.

córka, królowa, góra, skóra, różowy itd.

Możemy przejść teraz do zadań w ćwiczeniach na stronę 56 i 57. W zadaniu 1 nie robimy polecenia przy zielonej kropce.

Po przerwie zapraszam do zadań matematycznych w ćwiczeniach na stronie 64. Zadania do wykonania:1,2,3,4 i 5.

15 komentarzy:

  1. Obecny ....
    Mama dziękuję za życzenia ....i życzy pani wzajemnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję się dobry w czytaniu i liczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje zdolności to szybkie rozwiązywanie zadań matematycznych.Czuje się dobrze grając w piłkę nożną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie wiem w czym jestem najlepsza:(

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem dobry w przyrodzie i trochę w paleontologi

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uważam, że jestem dobra w śpiewaniu i rysowaniu. Agatka

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uważam ze jestem dobry w wszystkim :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem dobry w:breakdance,granie,niejedzeniu,rysowaniu i wiele innych Filip :))

      Usuń
  8. Filip obecny.Skończyłem

    OdpowiedzUsuń
  9. Dorian. Lubię tworzyć różne rzeczy lecz wciąż poszukuję swoich talentów i wszystkiego próbuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie czesać włosy i czuje sie w tym, dobra alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem dobry w piłce ,pomaganiu ,oraz w matematyce która lubię bardzo robic

      Usuń
  11. Jestem dobry w grach komputerowych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem dobry w śpiewaniu,czytaniu i graniu w gry komputerowe.

    OdpowiedzUsuń