czwartek, 26 listopada 2020

27.11.20 Do szcz臋艣cia niewiele potrzeba.

 Dzie艅 Dobry 馃槉

Mieli艣cie przeczyta膰 na dzisiaj czytank臋 z podr臋cznika ze strony 32 pt." Czarodziejski pieni膮偶ek".

Powiedzcie mi kto jest g艂贸wnym bohaterem ba艣ni?

Teraz odpowiemy sobie na pytania do tekstu?

Jestem ciekawa co Wy by艣cie zrobili z takim pieni膮偶kiem. Odpowiedzcie ustnie na takie pytanie: Gdybym otrzyma艂a/otrzyma艂 pewn膮 sum臋 pieni臋dzy, to bym....?

Przejdziemy teraz do 膰wicze艅 na stron臋 34 Wykonamy zadanie 1,3,4.

Utrwalimy sobie pisowni臋 z rz.  Przejdziemy do potyczek ortograficznych.   Prosz臋 o wykonanie strony 18, gdzie rz wymienia si臋 na r oraz stron臋 19 - pisownia rz po sp贸艂g艂oskach.


Ed matematyczna.

Zagadki matematyczne. Odpowiedzi zapiszcie w zeszycie.

1) Mam na my艣li pewn膮 liczb臋, je艣li dodam do niej siedem, to otrzymam 60. Jak膮 liczb臋 mam na my艣li? 

? + 7 = 60

2) Do szkolnego sklepiku przywieziono pewn膮 liczb臋 jab艂ek. Dla klasy III kupiono 20. Teraz zosta艂o 38 jab艂ek. Ile jab艂ek by艂o w sklepiku na pocz膮tku?

3) W portfelu mam pewn膮 kwot臋 pieni臋dzy. Je艣li dodam do niej 23 , otrzymam 99. Jaka to kwota?

4) Jak膮 najwi臋ksz膮 liczb臋 dwucyfrow膮 mo偶na u艂o偶y膰 z monet 1 z艂 , 2z艂, 5 z艂. A jak膮 najmniejsz膮?

Teraz przejdziemy do 膰wicze艅.





12 komentarzy: